- Новини
- Відкрита вакансія
Відкрита вакансія
Відкрита вакансія
Спеціаліст з питань цивільного захисту
На роботу у Петрівську сільську раду.
Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.
Опис вакансії
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів: громадянин України, вільне володіння державною мовою, вища освіта не нижче ступеня спеціаліста за відповідним професійним спрямуванням.
Контактний телефон: 0800 303 171.
Умови: адреса робочого місця: вулиця Свято — Покровська, 171, село Нові Петрівці, Вишгородський район, Київська область.
Графік роботи з 8.00 до 17.15 (п'ятниця до 16.00) субота, неділя — вихідний. Повний соцпакет.
Обов’язки: Забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення Петрівської громади від надзвичайних ситуацій, виконання заходів щодо запобігання цим ситуаціям та реагування на них, ліквідацію їх наслідків, а саме:
- Координація діяльності територіальної підсистеми єдиної державної системи запобігання надзвичайним ситуаціям.
- Розробка і реалізація заходів щодо підвищення готовності органів управління і цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та на особливий період.
- Забезпечення сталого функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи.
- Здійснює інформаційного забезпечення у сфері цивільного захисту населення громади від надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, впровадження сучасних інформаційних технології та банку даних з питань захисту населення.
- Організація розробки і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту населення і території громади від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню і реагування на них.
- Подання пропозицій до проектів програм і прогнозів щодо вдосконалення системи цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та виконання затверджених програм.
- Розробка і реалізація заходів щодо участі органів управління і сил цивільного захисту у виконанні завдань територіальної оборони.
- Розробка заходів щодо проведення тимчасового відселення та евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій, можливих бойових дій в особливий період.
- Подання пропозиції щодо включення до проекту бюджету сільської ради витрат на розвиток та функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи, забезпечення цільового використання виділених бюджетних коштів.
- Визначення в межах своєї компетенції рівня надзвичайної ситуації, забезпечення оперативного і повного інформування відповідні керуючі органи про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації і про хід її ліквідації.
- Організація роботи, пов’язаної з ліквідацією надзвичайних ситуацій, контроль, у межах своєї компетенції, готовності органів управління і сил цивільного захисту до дій за призначенням.
- Відповідно до законодавства здійснює державний нагляд і контроль за виконанням вимог цивільного захисту населення і техногенної безпеки, заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, за станом готовності сил і засобів цивільного захисту до проведення рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення надзвичайної ситуації на території громади.
- участь у проведенні державної експертизи містобудівної документації та проектів будівництва техногенно-небезпечних об’єктів у частині додержання вимог цивільного захисту населення і техногенної безпеки.
- Координація діяльності виконавчих органів сільської ради, служб цивільного захисту підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування щодо пошуку і рятування людей, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
- Формування обсягів замовлень на матеріально-технічні засоби, необхідні для потреб органів управління і сил цивільного захисту громади.
- Здійснення відповідно до закону комплексної перевірки стану цивільного захисту.
- Організація та здійснення через засоби масової інформації інформування населення щодо законодавства з питань дотримання вимог захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, заходів, які вживаються органами виконавчої влади для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та іншої інформації, пов’язаної з правовим навчанням та пропагандою знань щодо запобігання надзвичайним ситуаціям.
Інформація про строковість призначення на посаду: на період дії воєнного стану та до дня визначення переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства (не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану)
Перелік документів, які необхідно подати для участі у доборі на посаду в орган місцевого самоврядування в період дії воєнного стану:
- заява щодо намірів зайняття посади;
- особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- копію документа, який посвідчує особу громадянина України;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
- трудова книжка (за наявності);
- копію військового квитка (для військовозобов'язаних).
25 травня 2023
